Påskeudstilling for medlemmer 2023

Fotos fra ferniseringen af Medlemmernes Påskeudstilling

På foreningens årlige påskeudstilling vises værker af kunstnere, der er medlemmer af Ebeltoft Kunstforening.
Der er udstilling på begge etager i Tinghuset.

Alle udstillede værker kan købes. Henvend dig blot til vores vagter i receptionen.

Valg af ‘Årets Kunstnere’
Særligt for påskeudstillingen er, at gæsterne kårer ‘Årets Kunstnere’, som Ebeltoft Kunstforening efterfølgende afholder særudstilling for.

Udstillere på væg:
Allan Rahbek, Anelene Thorsen, Anette Klejs Bjerregaard, Anette Vendelboe, Annie Christiansen, Bente Margrethe Christensen, Brita Salsø, Britta Sandquist, Ellen Nielsen, Frey Freya, Helle Bendorff, Inge Hacke, Karin Stokke, Lisbeth Dahl, Lise Legarth, Martha Holm Nielsen, Nancy Nissen Pedersen, Niels Klougart, Susan Vivi Sørensen, Susanne Robak, Susanne Villaume og Yrsa Dunvad.

Udstillere på gulv:
Annette Printz, Berit Marlene Hougaard, Gertrud Berg, Ingrid Hamburger, Knud Nordstrøm, Mette Lund Christoffersen, Sanne Bidstrup Kjems og Tine Paulin.