Tinghuset sætter liv i kulturen!

KULTUR ER MANGFOLDIGHED !

Forfatterskab – Musik – Kunstforståelse – Sang – Storytelling – og meget mere

Det er denne cocktail af mangesidet tilgang til kunst, som ”Ebeltoft Kunstforening” gennem årene har indbudt til under overskriften ”Kulturmødet i Tinghuset”.
Kulturmødet har gennem 12 år skabt over 30 inspirerende og muntre arrangementer, og succesen fortsætter her i 2024 med 3-4 aftener hen over året.
Sæsonen vil byde på et bredt spekter af oplevelser i kunstens verden: Fra indblik i en kunstner, som måske først nu er blevet rigtig kendt, over fortællinger fra et ophold i Vestafrika til portrætkunst og til dansk musik.

Kommende arrangementer annonceres her.
Har du en ide til et arrangement, vil du selv arrangere et, eller har du et spørgsmål angående kulturarrangementerne, så kontakt gerne et af medlemmerne i kulturudvalget på mail kultur@ebeltoftkunstforening.dk