Udstillinger i Tinggalleriet

I Tinggaleriet afholdes der udstillinger af kunstnere, der selv arrangerer udstillinger i Tinghusets stueetage.
I udstillingsperioderne er der åbent alle dage kl. 11.00-16.00
Fri entré

Tinggalleriet i stueetagen udlejer vi for to uger ad gangen til udstillinger. Er du interesseret, så send en e-mail til galleriet@ebeltoftkunstforening.dk

Eller udfyld skabelonen længere nede på siden.

Vi lægger så hurtigt som muligt alle udstillinger i 2024 op.

Ansøgning om at udstille i Tinggalleriet

Vi arbejder med en højsæson og en lavsæson i Galleriet.
Højsæsonen er maj til og med august. Resten af årets uger kalder vi lavsæson.

Pris for 12 dage i højsæson: 5.750 kr. inkl. rengøring
Pris for 12 dage i lavsæson: 4.250 kr. inkl. rengøring

For individuelle kunstnere eller grupper af kunstnere, der ansøger om at leje udstillingslokalerne i Tinggalleriet for en periode, gælder:

Ved et for stort antal ansøgere tillader Ebeltoft Kunstforenings udstillingsudvalg i januar at vælge ud fra kriterier om, hvornår ansøgerne sidst har udstillet. Dette for at undgå en situation, hvor ’først til mølle’ princippet kommer til at gælde.

– Ansøgerne der har udstillet i højsæsonen indenfor de sidste 2 år, kommer bag i køen for højsæsonen, og tilbydes, hvis muligt, en plads i lavsæsonen

– Vi kommer til at administrere en venteliste, som kan tages i brug ved eventuelle afbud og huller i udstillingslisten. For ventelisten gælder ligeledes ovenstående kriterier.