Tilmeldingsblanket til Efterårsudstilling for medlemmer 2024

Jeg ønsker at udstille på Ebeltoft Kunstforenings Efterårsudstilling i Tinghuset og indleverer mine værker i Tinghuset inden for det fastsatte tidspunkt, som er den 8. oktober 2024 mellem kl. 15 og 17.30. Jeg har i øvrigt noteret mig de informationer, som er anført under tilmeldingsblanketten..

Tilmeldingsfrist er søndag d. 16. juni 2024. Dog kan tilmelding først ske, når indbydelsen er sendt ud.

1. Udfyld formularen nedenfor
2. Tryk på “Send”
3. Der kommer en besked op: “Tak for din besked. Den er nu afsendt”
4. Såfremt du bliver deltager på årets efterårsudstilling, vil du modtage besked herom med yderligere informationer senest 20. juni.

Om efterårsudstillingen 2024

Medlemmer i Ebeltoft Kunstforening inviteres til at udstille på Efterårsudstillingen for Medlemmer, der finder sted i perioden fra lørdag d. 12. oktober til og med søndag d. 27. oktober 2024 i Tinghuset i Ebeltoft.

Udstillingen er en temaudstilling med temaet ”Lysvæld”.

Tilmeldingsfrist er søndag d. 16. juni 2024.

Udstillingen åbnes ved en fernisering lørdag d. 12. oktober kl. 11.00.

Yderlige informationer og inspiration til temaet ”Lysvæld” kan her ses på hjemmesiden. Du er også altid velkommen til at kontakte et bestyrelsesmedlem, hvis du har yderligere spørgsmål til temaet.

Der gælder følgende betingelser:

1. Du skal være medlem af Ebeltoft Kunstforening.
    2. Du har indbetalt kontingent for 2024 og indbetaler tilmeldingsgebyr 650.
    3. Hver kunstner tildeles et vægareal på ca. 2,5 m løbende meter.
    4. Udstillere på gulvet har ca. 2,5 x 2,5 m2 gulvplads. Det svarer til 4-5 podier. Max. 8 værker pr. udstiller. Der er podier til rådighed..
    5. Værker indleveres i Tinghuset tirsdag d. 8. oktober mellem kl. 15 og 17.30.
    6. Afhentning af værker skal ske søndag d. 27. oktober mellem kl. 16 og 17.30.
    7. Udstiller har selv ansvaret for transport af egne værker til og fra udstillingen.
    8. Afregning for solgte værker sker direkte mellem sælger og køber. Der er ikke provision til Ebeltoft Kunstforening ved salg.
    9. Udstillerne skal ikke nødvendigvis agere vagter i Tinghuset, men er meget velkomne til at deltage.
    10. Øvrige betingelser og oplysninger vil blive tilsendt udstillerne senere.

Ebeltoft Kunstforening sørger for følgende:

1. Udsender invitationer og modtager tilmeldinger.
    2. Bekræfter modtagelse af tilmeldinger og deltagelse senest mandag d. 20. juni.
    3. Forsikrer de udstillede værker.
    4. Fremstiller og opsætter udstillingsplakater samt udsender pressemeddelelse.
    5. Annoncerer udstillingen på foreningens Facebook og hjemmeside og udarbejder 4 præsentationsmapper.
    6. Kurator foretager tildeling af plads og ophængning.
    7. Kurator tilstræber en god udstilling med sammenhæng og vil derfor være den, der prioriterer mellem den enkelte kunstners indleverede værker.
    8. Afholder fernisering.

Ønsker du at deltage i udstillingen, skal du udfylde ovenstående tilmeldingsblanket. Har du spørgsmål, så ring til Annelise Valbak, mobil 21300096.

Vi skal have modtaget din tilmelding senest 16. juni.

Der er plads til 23 kunstnere på væg og 8 på gulv.

Ved for mange tilmeldinger trækkes lod.

Såfremt du efter din tilmelding bliver deltager på årets efterårsudstilling, vil du modtage besked herom med yderligere informationer senest 20. juni.

Annelise Valbak
    Ebeltoft Kunstforening